קטגוריה נסיעות

נסיעות לאסיה: איפה להתחיל (2)
נסיעות

בעקבות המאמר המצוין של סרג'י בו הוא ממליץ על מסלול אפשרי לטיול ארוך ביבשת אסיה, אציע גם את נקודת המבט שלי לגוון את האפשרויות שהיבשת העצומה הזו מציעה למטייל. לא פעם קיבלנו את השאלה הזו בטופס יצירת הקשר שלנו: אני הולך לטיול באסיה לשלוש / שש / שנה ואני לא יודע איפה להתחיל, האם תוכל לעזור לי?

קמבודיה קמפוט, פנים הארץ

הגענו לקמפוט ואולי זה הכפר היפה והמרגיע ביותר שמצאתי בקמבודיה. הנהר מחלק את העיר לשניים ואנשים נרגעים לאכול או לשוחח בצד שלהם. האמת שאין הרבה תנועה, מישהו היה אומר שאין עבודה לאף אחד ... ביום השני נסענו עם טנדר לסיבוב הופעות בגן הלאומי בוקור.

ז'ונגדיאן סין, השאנגרה של יונאן

אחרי חמש שעות באוטובוס בגשם ואחרי שחציתי את הרי צפון יונאן דרך השטח הטיבטי הגעתי לז'ונגדיאן, המכונה גם השם המסתורי שנגרי-לה. לטענת הממשלה הסינית, מדובר בשנגרלה הרשמית אם כי נראה שזה סוג של דוראדו המערבי עם עשרות ערים הנקראות באותה דרך בכל השטח הטיבטי.

וייטנאם יכולה ת'או והשווקים הצפים

היום קמנו בשעה 5 לטיול שיט סביב המקונג ולבקר בשווקים הצפים של קאי רנג ופונג דיין. השעה הייתה 6 בבוקר כשהיינו ברחוב ונראה היה שעת העומס של כל כך הרבה אנשים שהתחלפו ברחובות. בלי קפה, חתוך או תת-קרקעי, עלינו לקאנו הסירה באורך של מטר וחצי בלבד ונכנסנו למפלצת הנהר הזו שהיא המקונג.

Hoi An של וייטנאם: תצוגת אופנה בווייטנאם המסורתית

ואנחנו מגיעים לעיר הנהדרת הזו. מוזיאון חי הכריז על אתר אונסק"ו כאתר מורשת עולמית, שבו יש תחושה של הוטל לפני שתי מאות שנים באסיה מסחר המשי והחיים השקטים והמדיטטיביים של המנטליות הבודהיסטית. אחרי חווית קון טום אני חושב שנרגע לכמה ימים במקום היפהפה הזה.

סין ליטאנג: המערב הרחוק של סין

המת מתפשט בבגדיו הלבנים וכל העדים להלוויה נרחצים בקטורת. הטונדן מחדד את הפגיון הארוך שלו על אבן תוך אמירת מנדלות וחותך את בשר הגוף לחתיכות גדולות. העצמות והמוח נמעכות ומתערבבות בקמח. ריח הבשר והקטורת מושך אליו מספר רב של נשרים המסתובבים סביב הלוויה.

סין לוחמי ה- X'ian

בש'יאן יש לא רק לוחמי טרקוטה, יש גם קטאדים סבלדל ומכת ספרדים שזועקים לשוק! ש'יאן, בירת הטריטוריה הסינית עד המאה התשיעית, התחרה ברומא בתקופתה ואז עם קונסטנטינופול וערים גדולות אחרות על היותה החזקה והמפוארת ביותר.

שאנגרה לה דאוג'אנג סין: מסע מחוספס

האזעקה צלצלה בשש ובאותו הרגע ידעתי שיום ארוך של מאמן חיכה לי עד שהגעתי לדאוגאנג אך ללא ספק הייתי לגמרי מודע לכך שזה יהיה מסע כל כך מחוספס וכל כך ארוך ... בשעה 7 המאמן עזב אתי בתור היחיד תייר לעיירה שאינה מופיעה בכוכב הלונלי אך קרובה לפארק לאומי וצלולה בין הרי הטיבטי של סצ'ואן ובדרך לליטאנג לכיוון צ'נגדו, בירת סצ'ואן.

וייטנאם מנה טראנג לקון טום: נסיעה על המסלול האלטרנטיבי

אנו מגיעים לנה טראנג, אחד החופים הטובים ביותר בווייטנאם, שם אנו מבלים יום ולילה. על אותו חוף השירותים מדהימים: עיסויים, אוכל (לובסטרים, סרטנים ענקיים וכו ') מניקור, טיפולי יופי, זיפים בסגנון וייטנאם, חולצות טריקו וכו'. אותו החוף, יפה עם כמה איים בג'ונגל מסביב. זה נראה כמו שוק נע.

סין החומה הגדולה של סין בהואנגואה

החומה הסינית הנהדרת. פלא העולם העתיק שעדיין עומד ובאופן מדהים גם תחת רגלי. עברנו, יחד עם קצת אנגלים שמצאנו בדרך המציאה, לאחד הצדדים הטהורים ביותר שלה. בהואנג'ואה, כ -60 ק"מ צפונית לבייג'ינג, החומה משתרעת דרך רכס הרים אינסופי במצבו הפרוע ביותר.

צ'נדו סין, בירת סצ'ואן

צ'נגדו, בירת מחוז סצ'ואן, עם לא יותר מ -11 מיליון תושבים. השארנו את המערב הפרוע הטיבטי לגורדי השחקים, כריסטיאן דיור, אינספור העותקים הסיניים של כל מותג מערבי, כמו דדידס, פנים צפוניות, ניקי, ארמניגילדו זולה וכו '. וכו ' הם סדקים שמחקים את האנשים האלה!

הודו דלהי: עיר תוהו ובוהו

הגעתי לדלהי בסביבות חצות וגיליתי שהריקשות לא נחות בעיר הזו אפילו לרגע אחד. התארחתי ב Paharganj, שכונת התרמילאים, עמוסה בשווקים, רעש וטעם מועט של הודו אבל לפחות היא מכילה אכסניות זולות, היא קרובה לתחנת הרכבת ובחצי הדרך לעיר החדשה והישנה.

נפאל עפה מעל גג העולם: מבייג'ינג לקתמנדו

מבייג'ינג לקטמנדו. זו הייתה טיסה קשה. יצאתי בשעה 8:30 בבייג'ינג עם עצירת ביניים בצ'נגדו וכנראה שבסין לא לוקחים בחשבון את נושא ההעברות ואפילו עם אותה חברה (אייר-סין) הייתי צריך להרים תרמיל. הגעתי בשעה 12 בלילה בצ'נגד והטיסה לקמנדו לא יצאה עד השעה 7:30 בבוקר, כך שציפיתי ללילה ארוך של משורר בודד בשדה התעופה בסגנון סבינה.

וייטנאם דלתת המקונג

בוקר טוב וייטנאם! השארנו את קמבודיה מאחור הבוקר ולבסוף נכנסנו לווייטנאם דרך נהר המקונג. היו 6 שעות של סירות וניירת אבל זה היה שווה את זה. דלתת המקונג מרהיבה. הנהר, העולה על מורדות טיבט ומגיע לגדות וייטנאם דרך בורמה, תאילנד וקמבודיה, מתרחב בצורה מדהימה ואז נפתח בצורות אינסופיות, זו הסיבה שהם מכנים אותו הדרקון בעל תשע הראשים.

סין על אגן סיני

ברחבי אסיה הכיורים הם חורים פשוטים שבהם אתה נכנס ולוקח מה שאתה רוצה. אבל יש חורים וחורים והאמת היא שבסין לוקחים את העוגה! לרוב מדובר בחדרים עם קירות מחיצה קטנים ללא דלתות בין כל חור. עצם העובדה שהם צופים בך בזמן שהם מבצעים את צרכיך לא משנה הרבה, אבל מה שמגעיל באמת זו העובדה שאין מים!

הודו האגם הקדוש של פושקר

אחרי שמונה שעות של רכבת הגעתי לאג'מר. עיר קדושה למוסלמים בה 7 עלייה לרגל שווה אחת למכה. השעה הייתה שבע בבוקר ועם כמה אנגלים עלינו לאוטובוס שלקח אותנו בין כמה גבעות מערבה שצולמה באלמריה לעיירה היפה פושקר.

הידעת מה ... הודו: 6 עשורים של עצמאות

האם הודו תהפוך למעצמה הכלכלית הגדולה שהייתה במאה השמונה עשרה לפני שהייתה מושבתת על ידי האימפריה הבריטית? אולי, אם כי מה שמדאיג אותנו באמת מבלוג ויג'ה, מאוהב באותה מדינה עצומה המכונה גם תת היבשת האסייתית, הוא שהודו מתקנת את אי השוויון הכלכלי והחברתי העצום, כך שכל אזרחיה נהנים מרמת הזדמנויות דומה.

הודו האם הונאים תיירים?

העיסוק שלי הוא הונאת תיירים ואני אוהב את זה. ככה אני מאשר את העקרונות שנהג המונית באודאיפור והכנות המוחצת שלו הותירו אותי המום. בדרך לתחנה ניהלתי שיחה מעניינת עם נהג מונית באודאפור. האיש שאל חמש פעמים יותר מהמחיר הרגיל שמסרב להתמקח בשום פנים ואופן מכיוון שלדבריו זה נוגד את עקרונותיו.

הודו היסטוריה של ריקשות בדלהי

ללא שם: לא! לתחנת דלהי העתיקה, בבקשה. עשרים רופי? נהג הריקשה עצר את האופניים באמצע התנועה שנערמה בין רחובות פחרנג '. - ארבעים רופי. - ענה ביובש. טוב, זה בן 30. הנהג היה מרוצה וקפץ לרכב עם התרמיל בין רגלי.
נסיעות

הודו מניקארן, המעיינות החמים.

ובכן, אנחנו שוב בקאסול, אחרי בילינו בכמה ימים סקרנים אך מרגיעים באותו כפר קטן שאבד בהרים שנקרא פרעוש. זה היה יום ההולדת של ניקול, אז חגגנו בארוחת ערב, באדיבות הבית, במסעדה של ידידו דידו; בקבוק ויסקי שנקנה והוצג במסעדה בחשאי, וכמובן, כמה צ'ילומים.