נסיעות

מסלול אופנועים בטנריף

Pin
Send

ביטוח לכל יעד אירופי שבוע למשפחה עם שני ילדים יכול לעלות בערך 45 יורו (זה לא מגיע ל 7 יורו ליום). אנו ממליצים להגיע ליעד עם ביטוח רגיל הכולל מינימום 6 יורו בדמי אשפוז, חזרה, גניבה וביטול. ניסינו כמה חברות ובפעמים האחרונות חזרנו עם איתי כי הכל עבר בצורה מושלמת. יש לך גם הנחה של 5% כשאתה מאיתנו דרך קישור זה.

לאחר הפסקה קטנה החלטנו לרדת על TF-24, עם מתיחה ראשונית של מרהיב גדול ושוב אספלט במצב מחורבן, לקשר מאוחר יותר עם TF-523 לכיוון אראפו. הירידה עצמה נעשית על ידי כביש מאוד סואן והררי, עם אספלט במצב מושלם שאיפשר לנו ליהנות באמת מהאופנוע לראשונה. ב- Güímar ניגשים אל TF-28, דרך ללא קסם שמובילה אותנו לסנטה קרוז ונמנעת מאוטופיסטה דל סור המשעממת.

יום 2. סנטה קרוז - לה אורוטבה - צוקי לוס גיגאנטס - סנטה קרוז

אחד החוזקות של היום היה ירידה מטיידה בדרך TF-21 ללה אורוטבה, מה שיאפשר לראות לראשונה את המדרון הצפוני של הר הגעש, פרוע יותר ועם נפילה אלימה הרבה יותר לכיוון הים מאשר החלק הדרומי.

אחרי קטע מהיר של כביש מהיר לסן קריסטובל דה לה לגונה -הכביש המהיר ביותר באירופה, דרך אגב - אנו מתחברים אל TF-24 כדי להגיע לקצה הצפוני של קלדרה Teide ונפנה ימינה אל TF-21. העלייה נעשית בדרך רחבה ומיוערת, עם עקומות מהירות והאספלט במצב טוב. הסכנה היחידה היא שרידי הצמחייה שמצאנו מפוזרים על האספלט ושדרשו למקסם את תשומת הלב.

כפי ששמנו לב ממרגלות ההר, באמצע העלייה ערפל הופיע. זה היה ערפל עבה כל כך שהדרך עברה במעין מנהרה לבנה לחלוטין, אם כי הראות לא הייתה גרועה והאספלט עדיין היה יבש. כשהגענו לפסגה הערפל עמד לרגלינו והציע לנו מחזה טבעי מרתק.

טיפ לינה

אם ברצונך להימנע מחיפושים ולהזמין לינה באותו מלון כמונו, אנו ממליצים על דירות Baobab Suites באדג'ה בדרום טנריף. היינו חוזרים בלי להסס. אתה יכול להזמין באמצעות הקישור הבא ללא עליית מחירים:

מילואים

הירידה ללה אורוטבה על TF-21 לא איכזבה אותנו בכלל. הדרך טכנית ומהנה, אם כי האספלט רחוק מלהיות במצב מושלם. מלה אורוטאבה תוכלו לגשת אל TF-342, המאפשר לנו להגיע לקצה המערבי של האי ולהימנע מכביש צפון משעמם ולחצות כפרים רבים כמעט תלויים על צלע ההר.