נסיעות

Pin
Send

מגיעים לעיר קוזקו

הייתי ב תחנת האוטובוס של קוזקו בפרו. לאחרונה ביקרתי בהריסות מקצ'ו פיצ'ו והייתי בכיוון קניון קולה, באמצע הדרך לארקיפה.

נסעתי עם חבר פרואני וכשהקרון חנה בתחנה עלינו להשאיר את התרמילים שלנו וירדנו לעשן את הסיגריה הרגילה לפני שיצאנו לטיול. המאמן לא היה עמוס מדי, ושוחחנו עם אחד מעובדי התחנה, צפינו שעדיין נותרו כעשר דקות לפני שיצאנו לארקיפה. אנו לוקחים את הזמן לפנות לחנויות ולקנות מים, עוגיות וחטיפים להרוג את החיידק במהלך הטיול.

אני חושב שעשר הדקות לא חלפו אבל כשחזרתי לרציף האוטובוס נעלם. נזכרתי באותה תקופה שבנוסף להפקיד את התרמיל בתוכו השארתי את תיק היד שלי שם היה לי המדריך, המחברת והדרכון. משהו שאני אף פעם לא עושה, אבל לא הייתה דרך חזרה.

ידידי היה בהם, ועם כל רכושנו במאמן היו לנו כמה שניות של חוסר החלטיות ועצבים. לא ניתן להגיב במשך שניות, התעוררנו מאינרציה ורצנו מחוץ לתחנה בחיפוש אחר מונית. תקפנו את הראשון שמצאנו ובסגנון הקולנוע האמריקני הטהור ביותר צעקנו: "מהר, עקוב אחר המאמן של קולקה!

זה היה אחד האוטובוסים שיצאו מכל תחנת אוטובוס. לא חדש ולא ישן אפילו לא זכר את המותג, הרבה פחות את לוחית הרישוי של המאמן. הזיכרון הקטן שלי - או ההלם - היה כזה שלא שמתי לב אפילו אם הרכב היה חום, אדום או ירוק. למרבה המזל, נהג המונית ידע את הדרך האפשרית היחידה לנסוע לכיוון ארקיפה ופנינו לשם.

רכוב במונית, הנהג הבין את המצב ו סחט את הדלק. זה נראה כמו מרדף מסרט אקשן, רק האפקטים המיוחדים היו חסרים. הדרכון שלי, התרמיל שלי, הפתקים שלי, הכל היה באותו מאמן ולא יכולתי לדמיין שנייה מה יקרה אם סוף סוף לא נמצא את הרכב.

אנו חוצים את רחובות קוזקו ועוקפים מכוניות ואופנועים עד שרגע לפני שנכנסים לכביש הראשי פגענו באוטובוס. ג'וטה, בן לווייתי, זיהה אותו ואנחנו מיהרנו קדימה והושטנו את ידינו דרך החלון ומציג את הכרטיסים שלנו. הגענו לנהג להבין את המצב והחנינו את המאמן בתעלת המרזב. אנו משלמים בטיפ נדיב לנהג המונית ועולים על האוטובוס ומציג את הכרטיסים והפרצופים הלבנים שלנו.

כשהגענו למושבנו בדקנו שהכל בסדר. ליבי שאב תוך כדי ליטוף הדרכון שלי ותווי הנסיעות שלי.

ג'וטה עם האניס שלו חם בפואנטה קליאלי

ומעניין, חוויה מסוג זה תמיד הולכת יד ביד עם אחרת. רק כמה שעות אחר כך, בערך בארבע לפנות בוקר, היינו בגשר Callalli, שגובהו יותר מ -4,000 מטר, מת קור. בחנות פתוחה קטנה אנו בוחרים את המומחיות של הבית: החם עם אניס. משקה שיהיה הקראג'יו הפרואני. היה צורך לחמם את הגופה מחדש ובאופן אגב לחגוג את אותו יום הגיע הזמן ליהנות מהקונדוסים של קולקה; קריאות לשגרירות כבר לא היו נחוצות, והרבה פחות רדפו אחרי אוטובוסים עד הלילה.